2011-05-24  13:35:10

Mathilda & Spirit


Pannband Swarovski Stigbyglar Freejump System Hjälm Samshield
Stövlar Parlanti Benskydd Veredus Schabrak Anna Scarpati

Mathilda bad mig göra en outfit åt hennes fina Spirit, hennes önskemål var en stilren outfit som ändå stack ut och det resulterade i en outfit med svart bas och röda detaljer. Det som är bra emd skimlar är ju att de passar i så gott som allt, tänkte först matcha vinröda detaljer på en beige bas men ljusa basfärger är nog det enda som tenderar att bli lite trist på ljus hästar så i stället körde jag på en riktigt mörk basfärg. Rött är ju dessutom något av det snyggaste man kan ha på en skimmel har jag lärt mig efter otaliga år som skimmelryttare.


Eleonor
PUBLICERAT: 2011-05-24, 14:11:28 | URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Jag skulle vilja ha en vågad dressyroutfit. Skulle Antares hjälmen funka på dressyrtävling (se min blogg)



Kul att du är tillbaka Lovisa!

Kram / Eleonor


mathilda
PUBLICERAT: 2011-05-24, 15:38:10 | URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

snyggt! tack gumman :)

såg du mitt mejl? om du inte vill göra en design så säg bara till!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: